ŚWIADOMY MARKETING

DANIEL KOTOWSKI

MITÓW SZCZYTY – JAK OBUDZIĆ ARCHETYPY?

Biogram:

Uważny obserwator, podróżnik i praktyk transformacji osobistej. Eksploruje głębię archetypów i ich zastosowanie w życiu codziennym, psychologii oraz budowaniu historii marek, pomagając innym odkrywać ich wewnętrznych bohaterów. Jestem entuzjastą filozofii Stoicyzmu i mądrości Wed.

Twórca dwóch projektów:

Od 4 lat podróżuje po Norwegii, inspirując innych do „bycia wikingiem swojego życia” – odpornym, odważnym i autentycznym.

 

Streszczenie wystąpienia: “Serce w rozwoju zawodowym”

Streszczenie wystąpienia: Wiem, że za każdym z nas, kryje się wyjątkowa historia, która czeka na opowiedzenie. Wątek główny w historii, daje unikalną energię do działania. Zatem to jaką historię opowiadasz, ma wpływ na Twoje życie.

Celem wystąpienia jest zagłębienie się w 12 archetypów. Kiedy poznasz ich znaczenie, odnajdziesz siebie, zyskasz odwagę, aby wyrazić się w postaci unikalnej marki osobistej.

Archetypy towarzyszą nam od wieków, pokazując gotowym na zmianę, tego co odbija się w zbiorowej nieświadomości. Przez swoje życie przechodzisz przez różne fazy, w których mogą ujawniać się różne postawy, wzorce i nawyki.

W prelekcji poukładam najważniejsze zagadnienia jak:

  • Dlaczego umiejętność balansowania archetypu Opiekuna z archetypem Wojownika lub Władcy jest kluczowa dla wyznaczania granic?
  • Jak powiązać archetypy zbiorowej nieświadomości znane z psychologii C.G. Junga, 12 archetypów podróży bohatera według Josepha Campbella oraz 12 archetypów marki według Carol Pearson?
  • Dlaczego Twoja ścieżka to podróż bohatera przez niemal wszystkie archetypy od Niewinnego i Sieroty po Mędrca lub Magika?
  • Jakie pułapki i dary niesie ze sobą archetyp Odkrywcy?
  • Jak archetypowe zrozumienie siebie samego pomaga nam efektywnie i świadomie?
  • Dlaczego najpierw rozwijamy ego, potem spotykamy się z duchowością i na końcu odkrywamy poczucie siebie?
  • Dlaczego prawdziwy skarb często kryje się w cieniu?
  • W jakim stopniu powinieneś identyfikować się z rolą, którą odgrywasz w życiu, a kiedy spojrzeć na tę rolę z dystansem, traktując ją jak grę?
  • Jak podejść do definiowania archetypu marki?
  • Jak w 5 krokach stworzyć historię angażując motyw podróży bohatera i model ISKRA?
  • Co to znaczy być wystarczająco dobrym
  • Minimum teorii i praktyczna wiedza zgodnie z zasadą podwójnego Pareto.

Moją misją jest towarzyszenie Ci w tej odkrywaniu samego siebie. Swoją rolę widzę jako latarnia, która zwróci uwagę na zagrożenia. Jestem też kompasem, który pomoże odnaleźć kierunek.

Jednak w tej podróży to Ty jesteś kapitanem swojego statku, który bierze odpowiedzialność za siebie i decyduje gdzie dopłynąć. To Ty trzymasz mapę Skarbów, ja zaś mogę być narzędziem, które pomoże Ci tę mapę zorientować. Wszystkie odpowiedzi są już w Tobie.

Pomagam zadawać właściwe pytania, które wyklarują Twój cel, do którego zawsze dążyłeś. W mojej praktyce stosuję podejście stoickie, coaching głębi oraz kognitywistyczne narzędzia oparte na obserwacji, zmysłach, emocjach i umyśle, co pozwala praktyczne wspierać proces zmiany i samopoznania.

 

Dane kontaktowe: 

Email: selfflow@danielkotowski.pl

Telefon: +4746385745

DANIEL KOTOWSKI BIG