ŚWIADOMY KAPITALIZM
MONA CHMIELEWSKA
MONETYZACJA MARKI POPRZEZ PR
MONETYZACJA MARKI POPRZEZ PR
Biogram:
Redaktor Naczelna LEADERS Magazine PL business & charity. Redaktor Naczelna hair & beauty STARS Magazine PL. Doradca d/s wizerunku i PR – wizażysta, stylista włosów i ubioru we współpracy z liderami, przedsiębiorcami, mediami. Twórca SOL prestige – zajmującej się PR, wizerunkiem, brandingiem marki i marki osobistej, social mediami. Twórca projektu BLOOM UP image, mind & soul – odkrywanie potencjału. Wykładowca akademicki EMBA – wizerunek lidera w mediach/ zarządzanie marką i wizerunkiem/ public relations. Lider, mentor, szkoleniowiec, influencer, promotor biohackingu dla liderow.
Streszczenie wystąpienia:
Tytuł wystąpienia: “ Monetyzacja marki poprzez PR”
Jak ważny jest autorytet? Jak ważny jest wizerunek marki osobistej, aby marka była premium? Jak ważna jest monetyzacja marki osobistej?
Marka osobista odgrywa kluczową rolę w biznesie i świecie mediów. Dla liderów i przedsiębiorców social media stały się kanałem umożliwiającym bezpośrednią komunikację z odbiorcami, budowanie relacji, tworzenie społeczności oraz prowadzenie działalności w sposób nowoczesny, interesujący i skalowalny. Jednak wraz z tymi możliwościami pojawiły się również wyzwania, takie jak brak odpowiedniej wiedzy i umiejętności, problemy z przekazem, wyróżnieniem się na rynku, a nawet z budowaniem zaufania.
„Jak Cię widzą, tak Ci płacą” – jak ważna jest marka premium? Wizerunek jest niezwykle istotny i wymaga świadomego podejścia oraz dobrze przemyślanej strategii. Rozpoznawalna marka osobista premium jest priorytetem i kluczem do sukcesu i monetyzacji. Należy pamiętać, że za każdym sukcesem stoi człowiek, nie logo firmy ani produkt, lecz odpowiedni lider lub przedsiębiorca często z zespołem. Marka osobista to unikalne narzędzie – wizerunek, reputacja, a przede wszystkim waluta przyszłości, w którą warto inwestować, ponieważ zwraca się wielokrotnie. Dzięki marce osobistej budujemy autorytet eksperta, który jest bardziej widoczny w mediach. Dajemy się poznać, zyskać sympatię, wiarygodność, transparentność i zaufanie. To z kolei ułatwia i przyspiesza zdobywanie klientów oraz kluczowych partnerów biznesowych.
Magazyny biznesowe i branżowe dają możliwość budowania marki premium, autorytetu, a także rozpoznawalnego wizerunku eksperta. Dobrze skonstruowany przekaz w artykule buduje reputację, co prowadzi do zaufania i wyróżnia liderów spośród konkurencji. Ważne jednak, aby za takim przekazem medialnym szły również kompetencje, umiejętności lub talent. Zarządzanie marką osobistą w mediach daje ogromne możliwości, ale kluczowe jest, by wiedzieć, jak najlepiej je wykorzystać. Marka osobista musi mieć odpowiedni branding, wizerunek, kompetencje i przekaz, a następnie umiejętnie wykorzystać dźwignię w postaci mediów, marketingu i PR-u. Wizerunek buduje się etapami – od solidnych fundamentów, poprzez umiejętności, kompetencje i reputację, aż do prestiżu, sukcesu i monetyzacji, która jest efektem końcowym.
Monetyzacja marki osobistej to proces, zwlaszcza jesli ma to być marką premium, gdzie bez odpowiedniego PR-u, wizerunku, kompetencji i autorytetu trudno jest odnieść sukces i na tym dobrze zarabiać. Natomiast skalowanie wymaga dodatkowej wiedzy, strategii, narzędzi i odpowiedniego działania długoterminowego.
Los sprzyja gotowości umysłu.
Dane kontaktowe: